martes, 7 de febrero de 2012

IPUINAREN ORDUA: "BAZEN BEHIN TXIKITXO BAT"

  Asteartero bezala, gaur otsailak 7 Ipuinaren Ordua izango da ikusgai eta entzungai Loiolako Kultur Etxean. Ekintza interesgarri hau 3 eta 5 urte arteko haurrei zuzendurik dago eta arratsaldeko 18:00-etan hasiko da Kultur Etxeko haurren gelan. Bere iraupena 20 - 25 minutukoa izaten da eta behin hasi eta gero ezin da gelar sartu, beraz joan nahi dezutenak aipaturiko ordu horretarako bertan egon beharko dezute.

  Gaur eskeiniko den ipuinaren izena "Bazen behin, txikitxo bat" da.

  Ipuinaren ordua izena duen haurrei begirako programaren helburua irakurketaren bidez irudimen eta fantasia pizteaz gain, modu dibertigarri batean, haurra liburuetara eta liburutegira hurbilaraztea da.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

  Como todos los martes, hoy 7 de febrero se celebrará una nueva sesión de La hora del Cuento en la Casa de Cultura de Loiola. Esta actividad tan interesante está dirigida a los niños de 3 a 5 años. La hora de inicio es a las 18:00 horas y se ruega puntualidad, ya que una vez iniciada la narración del cuento no se permite la entrada a la sala. Su duración es de 20 - 25 minutos y la narración se realiza en euskera.

  El cuento que va a ser narrado hoy se llama "Bazen behin txikitxo bat".

  La hora del cuento es un programa cuyo objetivo es activar la fantasía y la imaginación en los niños a través de la lectura y atraer, de un modo divertido, a los niños a los libros y a la biblioteca.



 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario